problem loading posts

omnia vincit amor ✞


1 | 2 | 3 | 4

penutbuttr23718winkyface:

radioactiveseagulls:

penutbuttr23718winkyface:

radioactiveseagulls:

penutbuttr23718winkyface:

radioactiveseagulls:

penutbuttr23718winkyface:

radioactiveseagulls:

penutbuttr23718winkyface:

LOL OOPS I ACCIDENTLALY DELETED THE OTHER 1 I REBLOGGED BUT NEOOEOPTS SHOUDL BAN THESE ANNOYING ASS WHITE BITCHES FROM POSTING!!!!!!! sick of looking at their posts. die plz omfg!!!!

Hiding behind tumblr isntead of calling us out on the AC?

Cute.

Pussy little bitch.

im not risking my account just 2 call u out. i’ve been warned too many times. “pussy little bitch” that is RICH lol stupid cunt if i was a pussy i would have changed my url and deleted or some shit.

i deal with little hoes like u daily. i’m not risking my 300 plus avvie acc 4 u. get fucked lmfao.

LMFAO you’re really cool with 300 avatars.

Good job, I alraedy have over 220 in just two weeks. :*

wow hardcore go u ;)

ur mother n father must b proud lol

Lmfao good job.

Too bad you JUST copied what Emma said. 

My point is it isn’t hard to get avatars. 

Call me out on the AC if you want, otherwise just continue being a little bitch xoxo 

dont bring a knife this will b a clean fight

You’re probably the sad little kid who didn’t get invited to sit at the “cool lunch table” either.

we didnt have lunch tables retard i live in africa chekc ur privilege cracker devil

wow that is so racist i am legitimately offended this is libel and you will be hearing from my lawyer

(Source: popularpeopleguild, via vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv-deacti)

radioactiveseagulls:

penutbuttr23718winkyface:

radioactiveseagulls:

penutbuttr23718winkyface:

LOL OOPS I ACCIDENTLALY DELETED THE OTHER 1 I REBLOGGED BUT NEOOEOPTS SHOUDL BAN THESE ANNOYING ASS WHITE BITCHES FROM POSTING!!!!!!! sick of looking at their posts. die plz omfg!!!!

Hiding behind tumblr isntead of calling us out on the AC?

Cute.

Pussy little bitch.

im not risking my account just 2 call u out. i’ve been warned too many times. “pussy little bitch” that is RICH lol stupid cunt if i was a pussy i would have changed my url and deleted or some shit.

i deal with little hoes like u daily. i’m not risking my 300 plus avvie acc 4 u. get fucked lmfao.

LMFAO you’re really cool with 300 avatars.

Good job, I alraedy have over 220 in just two weeks. :*

congrats on 300 avatars i bet your mom is really proud! :) if your account is sooo good why don’t you just tell us to prove us wrong? 

(Source: popularpeopleguild, via pieceuntitled)